sofiaåkerlund

Biljetter, plugg och träning!

Publicerad 2009-02-23 23:50:17 i

Sitter här hemma och ska just till att göra mig sängklar :P Skönt att jag är ledig imorrn! Slipper fara in till skolan. Har innevecka i veckan och det innebär att jag ska åka till skolan för diverse saker. Jag tycker det är så tokigt när man inte går hela dagar och är ledig nån dag mitt i veckan. För mig är det inga problem, men dom som kommer från sthlm och malmö måste ju flyga hit om än dom inte går heela veckor! Det har vi klagat på idag så jag hoppas det blir ändring innan vi går ut som sjuksyrror..

Imorse bokade Nina biljetterna till P!NK!! Kommer bli så himla kul, så imorrn ska vi kolla upp lite mer grejor till resan :) Konserten är inte förrän 10 november, men det skulle vara skönt att ha allt klart innan.. :) Som Linnea sa "vi kommer tjata ihjäl oss om det här :) Så imorrn blir det träning på morgon, hämta biljetter och kika lite annat och sen plugg heela dagen! Jag ber till Gud att det ska vara dåligt väder så man inte får ångest för att sitta inne! ;P




I fredags hade emil födelsedagsfika hemma hos oss, han fyllde 21 år i lördags :) Skönt att inte ha det söndag så man var bakis, lördag vart det såklart fest! En trevlig kväll, med ett litet konstigt avslut bara! Var först hos lillemor och sen till pite på förfest, där kvällen tog slut pga vissa omständigheter = idiot!
Men det var ändå skönt att vara hemma tidigt!

Söndag ville emil prova sina "nya" skidor. Premiär! Han var också lite bakis, men han blev bättre.. ett tag ;P Käkade lunch på kanis och sen bar det hem och vila innan middag hos mamma. Vi fick gómat, så det var tur att man hunnit få tillbaka aptiten. Blev potatisgratäng/grönsaksgratäng, benfri kotlett, beasås och vitlöksbröd! Mumma! Efter det hann jag vila en stund innan det var dags för nästa uppdrag. Nämligen hämta våran vän Mange på kallax! :)

Men sen bar det sig banne mig hem och sova.. trodde jag! Jag somnade inte förrän halv 2, halvsov till 4, och sen hörde jag plogbilarna utanför till ungefär 5, halv 6 då jag steg upp. Det är alltid underligt hur dåligt jag sover innan första dagen på inneveckan. Blir som när man var liten och skulle börja sjuan eller nå och var så nervös att man inte kunde somna. Men jag tror mest jag är rädd för att missa bussen eller försova mig så jag inte hinner in till lektionen., Därför somnar jag inte riktigt =/ Men imorrn ska jag inte in till Luleå så det blir lite sovmorgon! :)

Det här vart ett låååångt inlägg, men att sammanfatta en helg blir mer än man tror :) Får väl se när jag uppdaterar nästa gång. Förhoppningsvis imorrn! :P

Sov gott allesammans!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-03 14:14:11

Vart pluggar du till sjuksköterska?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela