sofiaåkerlund

Föreläsning

Publicerad 2009-02-09 10:39:25 i Allmänt

Sitter just nu och hör en föreläsning om bland annat Emboli. Snart är det lunch innan nästa pass och då bär det av till mamma där emil ska tina av bilen. Kanske ska ta en prommis dit.. Undra hur kallt det är?

Igår följde jag och Fanny till Happaranda med killarna. Dom skulle spela hockey och då for vi en sväng på Ikea. Hittade lite små tjafs och grejor till mamma :) Busschauffören var så snäll! Han skjutsade oss till Ikea och sen stannade han och skjutsade tillbaka oss till ishallen där vi skulle se hockey :) Det är så synd att dom var så få som spelade annars är jag ganska säker på att dom hade vunnit! Jag känner att jag bli irriterad på dom som heeeela tiden kommer med bortförklaringar! Det är oftast då det är borta matcher som alla blir "sjuka"! Det är dålig stil att bara stanna hemma för att det är bra skoterväder eller bara för att man inte ids och sen komma på bortförklaringar för att stanna hemma! Det är såå jävla genomskinligt! Ni borde verkligen fundera på om ni ens vill spela hockey! Ni förstör inte för er själva, utan för resten av laget! Ni spelar i en lagsport vilket innebär att man spelar som lag och inte som individer! Lägg ner hockeyn istället för att ha spelare som heela tiden sviker!

Nu har jag fått ut min frustration :P Ikväll siktar jag på att fara en sväng på gymmet! Måste ju hinna så jag når beach 2009! ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela