sofiaåkerlund

Sambos

Publicerad 2009-02-16 19:51:58 i Allmänt

Helt sjukt! Jag insåg då jag duschade att jag och emil faktiskt är sambos! Det har alltid känts så naturligt att vi bor ihop! :P

Vad heter ni? Emil och Sofia
Hur träffades ni? Var kompisar före :)
Hur länge har ni varit tillsammans?  4 år och 5 månader
När blev ni tillsammans?  12 september 2004
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Japp, vi är sambos ;P
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Ja :)
Isåfall, vem kör bäst? Det är nog jag ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, och emil brukar retas för det :P
Vem skrattar mest? Vi är nog jämlika
Vem sa "Jag älskar dig" först? Kommer inte ihåg, kanske var jag?
Vem är äldst? Emil
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och fisk
Vem är längst? Emil
Vem sjunger bäst? Jag!
Håller ni i handen på stan?  Brukar inte göra det, men man vet aldrig ;)
Kände ni varann innan ni blev ihop? japp :)
Har ni någon speciell låt? Inte vad jag kommer ihåg =/
Har ni stora framtidsplaner? Jag tror det :)
Har ni gråtit i varandras armar?  Ja
Har ni varit utomlands tillsammans?  Nej, men det närmar sig :P
Vilket är ert bästa minne? Alla goda minnen är dom bästa!
Vem lagar bäst mat? Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser och ser tv :) Kanske gottar till det med en lyxmiddag ;P
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Jag skickar sms och emil ringer.
Brukar nån av er prata i sömnen?  Jag
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann? Ja, det tror jag! :)

Ha en bra kväll allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela