sofiaåkerlund

Söndag

Publicerad 2009-02-01 19:47:10 i Allmänt

Idag är det söndag! Har varit och sett när Emil spelade hockey idag. Dom vann med 10-6 mot Överkalix. Snacka om vändning! Nu är vi hos Mange. Vi har ätit en gourmet middag ikväll! Älgfilé, kroketter, sallad med fetaost och ruccola, bea sås, champinjoner och sparris.. Tror inte jag glömde nå mer! :)

Nu sitter jag och ser när emil och mange spelar NHL på xbox. Emil är bara arg för att mange spöar han heeeela tiden ;) Snart är det min tur och jag ska också spöa emil! :D Börjar få in teknikerna snart :P Tror det blir att se Beck på tv ikväll också! Sen inatt ska vi se Super Bowl, intressant! :)

Imorrn ska jag följa mamma, syrran och brorsan till Luleå. Jag och Syrran ska fara med maccan på Leo´s Lekland medans mamma skulle till läkaren :) Sen blir det nog att träna på kvällen! :)

Aja, nu sa mange att jag skulle få spela mot han! Vågar man det? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela