sofiaåkerlund

Tattoo

Publicerad 2009-02-05 11:53:05 i Allmänt

Nu har jag bestämt mig för att göra en tatuering! Jag vet precis var jag ska ha den och vad jag ska göra! :)
Jag bestämde mig när jag gjorde min första tatuering att jag bara skulle göra tatueringar som jag verkligen inte kan ångra! Eller kan kan jag. Men min första tatuering var mitt stjärntecken och det kan jag inte ångra precis. Men nu har jag valt en fin mening som stämmer in på alla typer av människor och jag anser mig inte kunna ångra den typ av mening.. Så jag ska nog boka tid för tattoo snart :D

Idag blir det nog en städdag.. Det är så dåligt väder ute och emil tycker att vi ska städa ihop lite. Så då slår jag 2 flugor i en smäll och tar nog en storstädning..

Kanske uppdaterar senare!

ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela