sofiaåkerlund

The Hills

Publicerad 2009-02-17 23:03:43 i Allmänt

Har just sett de 2 senaste avsnitten av The Hills! Det är så himla bra! Synd bara att de nya avsnitten går på lördagar kl 18. Det är bara repriser som går från kl. 17-18 varje dag på MTV från tidigare! Jag skulle kunna sitta i timmar och bara se på the hills! Jag rekomenderar er att se det! Nästan så jag måste köpa boxarna ;)







Ibland undrar jag hur allt kunde bli så fel? Varför vart det såhär? Vi hade alltid så kul och trivdes så bra med varann när allt plötsligt bara tog slut! Jag brukar ofta tänka hur det skulle ha sett ut ifall vi fortfarande var bästa vänner! Vi har inget otalt med varann. Jag undrar bara hur allt kunde ha blivit.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela