sofiaåkerlund

Tiden går så fort!

Publicerad 2009-02-12 20:54:08 i Allmänt

Idag är det 4 år och 5 månader sedan jag och emil blev tillsammans! Shit vad tiden går fort! Vi har varit med om både dåliga och bra saker och fortsättningsvis hoppas jag det bara blir goda :) Jag tror ingen förstår hur mycket emil betyder för mig! Just nu är det han jag vill leva med i resten av mitt liv!  Hör du det, emil? ;)

    

Du&Jag




Igår var en riktigt härlig kväll med brudarna. Och som Hanna redan skrivit fanns det massor med gott att äta. Min fruktsallad vart jag riktigt nöjd med och jag tror nästan att heela gick åt :)

Idag har jag pluggat för fulla muggar! Försökt göra bort det mesta inför helgen! Maja är hemma! Och man bara måååste träffa denna skönhet! Hon har ju dessutom fyllt år! :)

Nu ska jag bänka mig framför tv´n :D

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela