sofiaåkerlund

Tisdag

Publicerad 2009-02-03 12:49:26 i Allmänt

Hejsan!

Idag känner jag mig duktig :) Jag och emil steg upp kring 10 tiden och åt frukost och tog en prommis (!). Vi gick till mamma och kopierade några papper som vi sedan postade. Gick förbi och tittade på lekenskolan. Det var en klass som var där och tittade och lekte på lekområdet. Det är verkligen hemskt att en så pass äldre skola brunnit ned. Jag och emil tyckte det var så overkligt! Emil har gått på den skolan när han var yngre.. Usch! På hemvägen gick vi och handlade lite lunch och middag. Det blev varmkorv till lunch och pasta carbonara till middag :) Nu ska jag snart plugga lite och sen blir det träning och top model ikväll! :)

See ya!

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2009-02-03 13:30:58

tjena fia! hörde att bikinin passa, ska du köpa den? annars måste jag skicka tillbaka den idag! :)

Postat av: sarah

Publicerad 2009-02-03 22:46:10

hej fia!:) hur är det? var så länge sen jag prata med dig. hur går det i skolan? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela