sofiaåkerlund

Vad ska jag göra idag?

Publicerad 2009-02-21 10:51:46 i Allmänt

Jag undrar just om jag skulle ha satt mig och pluggat ett tag? Ringde just till Lillemor och skulle höra vad hennes planer var för idag, men där svarade det ingen.. Syrran är i skellefteå och ska bo på hotell, Jossan och Linnea jobbar, tror jag. Emil har farit till överkalix för att spela match och Hanna är i marsielle. En dag då man blir heeelt ensam me andra ord. Kanske ska fara till stan? eller till mormor och morfar? eller ut och gå? träna? Inget känns speciellt lockande, och dessutom är det både varmt och solen kikar förbi! :) Måste nog fara förbi systemet iaf ifall det blir fest ikväll.. Sen med ett paket på Ica! - Nu ringde Lillemor! Ska ut och promenera med henne och evve! Då kommer jag ut iaf :) Sen vet jag inte om jag kanske var sugen på lite fest ;)

Uppdaterar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela