sofiaåkerlund

2008

Publicerad 2009-01-05 21:32:18 i Allmänt

Gjorde du något år 08 som du aldrig gjort förr?
Säkert, men inget jag memorerat

Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt första nyårslöfte är för det här året :)

Blev någon av dina vänner föräldrar?
nej

Vilket datum kommer du alltid att minnas?
27/12

Vad var din största framgång 08?
Att jag började ssk utbildningen utan att känna en kotte :)

Största misstaget?
-

Har du varit sjuk eller skadat dig?
japp, har en kronisk sjukdom

Bästa köpet?
Sängen

Sämsta köpet?
Småsaker

Gjorde något dig riktigt glad?
Ja, när jag kom i på ssk utbildningen

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
Beyonce - If I were a boy och Lady Gaga - Pokerface :P

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, tror jag :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Skärpt mig med vissa saker. Det kommer bara tillbaka på mig själv..

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat

Hur tillbringade du julen?
Jag var hemma hos mamma med familjen. Lagomt mycket folk, många paket och framförallt var det en lugn jul. Som en jul ska vara!

Blev du kär i år?
Jag blir bara mer kär för varje dag som går :P

Hur många förhållanden hade du i år?
1

Favoritprogram på TV?
Oskyldigt dömd
 
Största musikaliska upptäckten?
-

Något du önskade och fick?
Jag önskade mit ett halsband oh armband från Tomas Sabo och det fick jag :) 

Något du önskade och inte fick?
nej

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag hade födelsedagsfika hos mamma på dan och sen hade jag Party hemma hos mig och emil på kvällen. Var riktigt trevligt förutom att jag fick feber och en STOR förkylning!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jag har allt jag kan önska mig! Något jag fortfarande vill ha är en hund :)

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag hade nog ganska enkel stil. Jag trivdes i min stil och det är huvudsaken!

Vad fick dig att må bra?
emil, som alltid :)

Vem saknade du?
Viola

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela