sofiaåkerlund

2009

Publicerad 2009-01-04 18:04:59 i Allmänt

När man nyss vant sig med att skriva 2008 som år blir det ett nytt år och det är bara att börja lära sig att skriva 2009.
Iaf, jag hade ett nyårslöfte som jag bara måste hålla.. Men jag ska börja med det när jag blir frisk, är sjuk än! Känns omöjligt för mig att bli frisk! Febern har försvunnit, men hostan och förkylningen håller i sig =/ Nu hoppas jag bara att jag är frisk på onsdag för då ska jag jobba. Har redan missat flera dagar och kan inte missa någon mer dag!
Jaja, nog om detta!

Nu ska jag nog gå och ta en dusch. Har snart möte med mina klasskompisar. Vi ska revidera (heter det så?) några rapporter! Hoppas det går fort, orkar inte sitta så länge, helst inte när jag är sjuk..

Imorgon är det plugg som gäller.. Ska in en rapport och ett utkast i veckan + att jag jobbar och att jag har en tenta att plugga till! Blir alldeles snurrig av att ens tänka på det!

Jaja, ska hoppa i duschen nu!
Ha en bra kväll allihopa!

xoxo /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela