sofiaåkerlund

På bättre humör!

Publicerad 2009-01-26 23:13:43 i Allmänt

Nu är jag på bättre humör! :D

Känner att jag gjort bra saker idag. Har vart och ätit middag hos mamma, lånat litteratur av Ida, snabbstädat lite i lägenheten och fixat kosten :) Riktigt nice! Men däremot har jag inte tränat idag, ajjabajja!

Syrran är här och ska sova. Jag är ju ensamen i en vecka nu och det är verkligen ingen hit! Saknar min emil sååå mycket just nu! Idag när jag varit stressad och endel grejor bara varit skit har jag helt enkelt brytit ihop. Och till råga på allt blir det värre när jag är ensamen! men jag hoppas verkligen att dom har en toppen semester i Sälen killarna! :)

Aja, nu har jag en fruktansvärd huvudvärk så jag tror jag ska hoppa i säng så jag orkar upp imorgon!


Igår spelade jag och tjejerna bingolotto! Ska börja göra det varje söndag tror jag som den kärring jag är ;) Visst tjejor?
Tror jag även ska ta på mig en röd hatt när jag på söndagar bänkar mig framför tvn :) Haha!

Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-27 21:44:15

Lät mysigt med bingolotto =)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-01-27 21:44:17

Lät mysigt med bingolotto =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela