sofiaåkerlund

Veckans

Publicerad 2009-07-06 22:16:11 i Allmänt



- Jobb.
Jag trivs jättebra med mitt jobb! Det är riktigt kul att fara och jobba på morgnarna och dagarna går så fort :)

- Festivalsommar.
PDOL rockar fett! Ser verkligen fram emot detta specktakel! Men får se om 09 har satt ribban lika högt som 08

- Bilresor.
Fler och fler verkar föreslå bilresor att fara på under sommaren! Det är riktigt mysigt och jag skulle kunna se mig och emil bila ner till andre någon gång ;)





- Skurkar
Jag verkligen hatar människor som ska lura till sig en massa saker!

- Dåligt väder
Nyss var det helt underbart väder! Var har det tagit vägen? Kunde det inte hållt i sig åtminstone någon vecka till.

- Trötthet
På sommaren är det verkligen omöjligt att sova! Det är för ljust och ibland för varmt! Det gör att man ständigt känner sig trött!

- Ny idé

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-06 23:57:42

ja dom var verkligen helt underbara.. älskar skor..



nej, nu är det inte länge kvar! På fredag går ju tiden ut och Margareta som sa förra veckan att jag skulle då ABSOLUT inte gå över tiden, så isf borde det ju vara gode precis när som helst. vi går som bara runt och väntar och försöker fördriva tiden å tänker "kanske idag.."

jaa, ja kan då gärna fördriva tiden med att umgås med dig en stund om du har tid ;) haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela