sofiaåkerlund

Bättre

Publicerad 2009-07-09 10:57:31 i Allmänt

Hej hallå!

Idag börjar jag inte förrän 16.45. Känns skönt att ha ledigt lite nu när jag jobbar heeela veckan ut! Man känner att det tar på en när man inte är van att jobba =/

Sitter och funderar på om man ska fara till western eller inte? Jag tror jag bestämt mig för att inte fara. Känner att det blir så mycket om man ska ut på Sommarröj och pdol! Det räcker, kommer gå nog mycke pengar bara på det! :S

Igår kom emil hem, skönt att ha han hemma! :) Men tråkigt att jag nästan inte hinner se han nå i veckan när jag jobbar varje dag =/ Aja, förhoppningsvis kommer vi ju ses  fler gånger ;)

Just nu funderar jag över mycket. Både bra och dåliga saker. Jag har svårt för att ta in och slänger ut det mesta! Det är svårt! Jag anser bara att det finns bättre! Det som betyder nått och det som betyder nått tillbaka! Man vill kunna känna den där känslan av att det finns! Det finns en mening för alla, och det här kanske inte är min mening =/ Jag vill bara kunna tro på att under sker och att det sker med ett leende på läpparna!

- är det meningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela