sofiaåkerlund

Byte av hårfärg

Publicerad 2009-07-21 22:23:41 i Allmänt

Jag ska till frissan på torsdag och byta hårfärg har jag tänkt. Men vad ska jag göra för nå? Jag funderar på att göra slingor i olika nyanser och göra det i lite mörkare blondfärger. Jag trivs väldigt bra i "vitt" hår, men jag tycker jag ser så smutsig ut när jag är lite brun + att om jag gör det lite mörkare så behöver jag inte färga det lika ofta :)

Jag har några provbilder på hur jag skulle vilja ha det!

 





Något sådant har jag tänkt mig.
Vad tycker ni? Har till imorrn på mig att bestämma! Hjälp mig!

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-07-22 09:56:33

åååh så grann färg lindsay hade! jag är också sugen på att färga ner håret, är rätt less den här vita färgen. men kör på lindsays färg!

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-07-22 14:36:17

Vet precis vad du menar. Vill också ha en sån där lite mer nautligare färg. Frissan kan säkert ge dig lite råd, vet att du kommer bli assnygg hur som helst. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela