sofiaåkerlund

Dagen idag

Publicerad 2009-07-28 22:52:04 i

Åhhh! Jag vill inte vara förkyld längre!! Tur att jag ska och jobba imorrn iaf!
Idag har jag följt med tjejerna till arvidsträsk för att mysa på dära. Jag vill inte sitta hemma när jag inte är hängig, jag är ju ganska förkyld men det kommer ju inte gå om på ett bra tag kan jag tänka mig så då vart det att fara bort en sväng. Iallafall så fiskade vi lite och eva bjöd på helt underbar mat! Det blev grillad/stekt marinerad fläskfilé med wokad potatis och wokade grönsaker! Mums! Sen drog vi ut och fiskade igen och då fick vi ganska stora och fina abborrar. Jag tror alla vi som fiskade fick upp minst en var :) Sen blev det hemåt och det var bra för när jag kommit hem började det regna! Tog mig en varm dusch och for sen förbi min farmor där vi fick jordgubbstårta och palt att ta hem :) Gulle farmor! Pratade även om en sväng till stan, men vi får se. Har också pratat om att jag, mormor, farmor och Ida ska fara till sthlm över en helg.. Spännande och se om det bär av nångång eller om det läggs på is.

Jag har då just käkat nå kvällsfika och nu ska jag se färdigt A cinderella story, my favourite movie! Jag vet, men jag älskar såna här high school/kärleks filmer! :P Sen blir det sova så man orkar upp på jobbet imorrn!


Bilder från dagen









- det mest underbara i livet

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-28 23:51:52

jaha, och jag som ringt dig som en tok idag för vi hade tänkt komma förbi och hälsa på en liten sväng. Trodde att du kanske hade jobbat natt eller något sånt när mobilen var av! joo, dom är ju lite känsliga domhär små liven.. å de är ju kul om du åtminstone får hålla i henne lite, men de är ju bara du hör av dig då du känner dig lite bättre så får du komma på stört :) (du behöver ju inte vara frisk som en nötkärna, bara inte jättesjuk ;)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-07-29 02:35:41

Hej !

Skaffade ny blogg.!

Vad är det för djur som simmar egentligen? Om du länkar mig länkar jag dig.. Asså på länkar.. Om du fattar :)

Postat av: margit

Publicerad 2009-07-29 19:36:50

Arvidsträsk, ja det låter "norrland"..???

Postat av: Frida

Publicerad 2009-07-29 23:00:23

Det är bara bra!

sj?

Övertala Emil om att börja blogga!!

:)

Du är oxå lämkad

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela