sofiaåkerlund

**

Publicerad 2009-07-27 07:25:09 i Allmänt

Igår kom vi hem från en tuff helg! Skönt att vara hemma! Det är en gång per år som man behöver utsätta sig för det här, sen blir det lugnt resten av året ;/ Ska inte festa på ett bra tag! Vi är däremot bjudna på grillfest hos Pär och Julia till helgen, men jag jobbar så får se om det blir att fara dit en sväng bara..

Snart ska jag och jobba.. Hade velat sova fram till nu, men jag var tvungen åka med emil hem när han for. Har sovit hos mamma inatt för dom är på bilresa till stockholm, eller ännu längre? Har inte riktigt koll faktiskt. Jag känner mig inte riktigt pigg alltså. Det har inget att göra med helgen, det lovar jag. Men däremot har jag blivit så himla förkyld! Ska jobba en heldagstur idag är det tänkt, men jag funderar om nån skulle ha fått ta kvällen åt mig. Känns inge kul att fara och smitta ner nån när ingen vill bli sjuk.. Kurerar mig hellre till på onsdag eftersom jag ska jobba i helgen ockkså. Sen hade jag tänkt hälsa på Ida och lilla Vilda i veckan, men jag får se hur det blir.. Vill inte fara och smitta ner den lilla =/ Hoppas på att bli bättre!

Ikväll skulle vi tjejer träffas och dricka vin och äta ost och kex. Blir nog inge vin för mig, bara cola :) Är inte spec sugen efter en sån här helg..

Nä, nu ska jag klä på mig och käka nå frukost. Have a nice day!

- löning idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela