sofiaåkerlund

Hej och hå!

Publicerad 2009-07-24 14:21:30 i Allmänt

Igår började partyhelgen! Vart inte så vi var så länge igår för att det är ju 2 dagar till + att man vill ju ut och kika på dagarna också :) Har varit ut en sväng på morgon och tagit mig en cider :) Grabbarna sitter kvar, men jag tänkte gå hem och vila ett tag innan festligheterna ikväll börjar :) Man såg inte så många man kände, men däremot träffade jag min vän Kerstin! Åh, vad jag har saknat hon! Var så kul att träffas! Tror hon skulle hit hela helgen :) Ikväll kommer linnea också in :) Har inte hunnit prata med nån typ så jag vet inte vilka som ska in =/ Men det ordnar sig! Har blivit bjuden på 2 förfester så vi får se vars man hamnar :) Nä, nu ska jag ta mig en tupplur innan grabbarna kommer hem och stökar! ;)

Puss hejs!

- party party

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela