sofiaåkerlund

Ledig dag :)

Publicerad 2009-07-13 10:15:07 i

Nu är jag ledig i 2 dagar! Känns skönt! Sen jobbar jag bara 4 dagar sen är ledig 2 dagar och sen jobbar jag 1 dag, ev 2 dagar och sen är jag ledig i 5 el 6 dagar! Skönt! Får lite lång ledighet ändå! Men då är det ju fetivaler också ;)
Idag hade jag tänkt plocka bort här hemma. Ser ut som ett bombnedslag, igen! Har nyss städat, men med tanke på att det blev impuls fara på farmen i lördags så slängdes det kläder hit och dit ;) Sen har jag tänkt ringa Linnea och höra om hon vill följa en sväng till jossan, om hon är ledig :) Ser att solen tittar fram. Hoppas det blir kanonväder imorrn på diggiloo istället för regn =/ Aja, hinner säkert skriva mer ikväll!

Linnea och jossan!
Två av mina helt underbara, bästa vänner! :)



- liten ängel

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-14 17:51:28

men så sööt du är fia. tack för det! /linnet

Postat av: jossan

Publicerad 2009-07-15 17:36:46

de värmde i hjärtat :) Hade jag nån blogg skulle ditt namn också nämnas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela