sofiaåkerlund

Middag

Publicerad 2009-07-10 23:13:57 i Allmänt

För ungefär en timma sedan slutade jag jobba. Blir att gå i säng alldeles strax, ska upp och jobba klockan 8 imorrn! Ikväll var vi ju ute och åt middag på smultert!  Det var mysigt. Köpte även hem oss jordgubbsbakelser som var sååå goda! Började även se Dantes Peak på jobbet och såg klart den nyss :) Emil sa att han hade sett den typ 10 gånger när han gick skola. Jag har då inget minne av att jag sett den på nån lektion.. Den var då bra iaf :)

Aja, nu blir det att hoppa i säng!



Min outfit ikväll!

* Loosefit tröja från Gina Tricot
* Svarta jeanslegging från sisters
* Mina nya gladiatorskor (Emil tyckte dom var fina så då behöll jag dom)


- älska, glömma och förlåta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela