sofiaåkerlund

Rea

Publicerad 2009-07-10 14:03:55 i

Igår var jag och mamma på Mim och kollade lite på rean och nyheterna :) Jag fyndade 2 par byxor för 250 kr + en tröja från nyheterna som jag inte vet om jag ska behålla än. hade tänkt höra med er vad ni tycker :) Sen har jag hämtat ut mina nya skor som jag tyckte var skitsnygga! Frågan är bara vad emil tycker =/

Idag har iaf dammtorkat och håller på tvätta, sen har jag skickat tillbaka en massa andra paket. Känns som att jag hunnit mycket idag. Ikväll börjar jag 17.00, ska jobba med Lillemor ikväll! Vi ska och äta middag på smultert, gott! :) Sen imorrn jobbar jag en dagtur och då blir det att grilla! Mums!

Här kommer lite bilder på kläderna jag köpt!

* Beigea chinos
* Svarta jeans leggings
* Röd leopard tunika/tröja
* Gladiatorskor med nitar
* Outfit med svarta jeansleggings och leopard tröjan :)








- I like you, a lot!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-10 14:06:15

keep it! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela