sofiaåkerlund

smurf

Publicerad 2009-07-29 22:59:05 i Allmänt

Nu ska jag snart gå och sova. Har varit en lååång dag idag! Började 8 och slutade nu kl. 10. Men jag har en så snäll boss så jag skulle inte börja förrän 9 imorrn :) Nu har jag börjat längta som bara den till på fredag! Blir eventuellt och hälsa på Ida, Robin och Vilda! Äntligen! Som jag ska ta med kameran, Vilda kommer bli värsta kändisen ;P Kommer hinna längta ihjäl mig innan jag är där ;)

Imorrn jobbar jag en dagtur och sen blir det nog att fara och se Rix FM på kalaset med Linnea och Peter. Jobbar i helgen och har inte tänkt dit, men jag skulle vilja se Rix :) Sen har vi blivit bjudna på grillfest på lördag hos Pär och julia. tror vi skulle dit. Jag hinner då äta iaf sen ska jag och jobba =/ Men det går bra ändå. Blir då inge party på länge, om inte Maja lyckas övertala mig nån enstaka gång ;)

Nä, nu börjar jag bli trött! Sov gott allesammans!

- Fredag, fredag och fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela