sofiaåkerlund

tråkigt inlägg

Publicerad 2009-08-01 00:36:13 i Allmänt

Nu har jag, emil och maja just sett klart filmen Pride and Glory! Den var faktiskt ganska bra, men lite väl lång! Maja for lite tidigare, tror hon var trött i ögat ;) Iaf hade jag inte tänkt skriva så mycket ikväll, utan jag ska ge er punkter på vad jag gjort denna dag och sen kommer lite bilder från diverse saker och händelser ;)

* Varit och hälsat på Ida, Robin och Vilda! Ett av dom mest vackraste barn!
* Käkat lunch med tjejorna
* Plockat/köpt jordgubbar i sikfors
* Handlat middag
* Hunnit diska ;)
* Sett film
.. och nu ska jag strax hoppa i säng!
Det var en liten summering av min dag och imorrn bär det av på grillfest! Kommer säkert bli himla skoj!

Avslutar med lite bilder!

Gårkvällens impuls outfit


Bild på vårat kök :) (dålig bild det vart)




Hallen


Vardagsrummet


Nått utav detta blir morgondagens outfit!
* Ljusa jeans med hel svart tröja
eller
* Röd leopardtröja och svarta leggings
Vad tycker ni?

- Mårsch

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-08-01 16:49:25

jäklarns vad du har gått ner i vikt fia! hur har du burit dig åt? :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-08-04 20:38:11

Vi har också dom köksmöblerna :)

Postat av: hanna

Publicerad 2009-08-06 00:26:43

Fint ni har det i lägenheten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela