sofiaåkerlund

Vänner

Publicerad 2009-07-22 01:13:35 i Allmänt


En riktig vän sviker aldrig dig.

En riktig vän ger dig kärlek och glädje.

En riktig vän älskar dig så som du är.

En riktig vän tröstar dig när du är ledsen, och får dig att le.

En riktig vän skyddar dig mot andra som är dum.

En riktig vän hatar när du är borta, för hon har dig kär.



Hittade en så fin dikt som fick mig att inse att jag har så många underbara vänner som jag måste ta vara på!
Trots att jag inte visar det så bra så är ni viktiga för mig! Jag hoppas ni vet att ni betyder så mycket
för mig och att ni är en del av mitt liv!
Jag finns alltid där!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-07-22 19:09:00

Men va fint skivet ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela