sofiaåkerlund

walk the line

Publicerad 2009-07-20 00:11:48 i Allmänt

Nu är helgen slut! Den vart riktigt lyckad! Kul för tjejerna att det vart lyckat!
I helgen har det varit mycket galej! :) Har varit ut på öltältet, kollat loppisen, tävlingarna mellan föreningarna, m.m Har varit riktigt kul! Helst att nån engagerar sig och fixar något för älvsbyborna, trots att dom bara blir motarbetade! Tråkigt! Sen har jag ätit den godaste souvasen jag någonsin smakat! Jag har faktiskt inte gillat det, men i helgen smakade jag och det var så j**la gott! Önskar man kunde få det varje gång man är ut ;) Bilder från helgen finns på min pixbox!

Nä, nu ska jag gå och lägga mig! Sov gott!

- det finns hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela