sofiaåkerlund

Ännu..

Publicerad 2009-06-25 14:19:52 i Allmänt

.. en varm dag! Man ska inte klaga, men värmen hade få kunna trappats upp innan det blev såhär varmt! Då jag for med bilen imorse var det +29 och nu är det +27! Snacka om värme och sommar! Jag och emil ska fara en snabbis till luleå ida och hämta nå bildelar, skönt att vi har AC. Men jag är ändå inte så sugen på att sitta i en bil en såhär varm dag! Aja, det går ju fort :) Sen när vi kommer hem ska vi lägga oss och sola. Igår var det så jäkla varmt till typ 10 här, så man skulle kunna ligga ute hur länge som helst! Sen skulle vi bada i älven idag, jossan och syrran bada men jag vågade mig inte i! Badkrukan! Nu ska jag fara och hämta min syster som har övningskört på körskolan och sen ska vi fara och gratta min little brother! :)

Dagens outfit


- het

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-25 14:35:29

men ja har inte alltid haft lätt för å bli brun. ja stekte mig några gånger och efter det ;) det är tur att det finns såndär gel, robin använder den flitigt! han försöker slå mig i brunhet :P yes, nu är det långt hår som gäller :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela