sofiaåkerlund

Arrack :)

Publicerad 2009-06-30 17:28:36 i Allmänt

Nu var det längesedan jag uppdaterade min blogg, men jag har jobbat hela helgen och idag är den enda dag jag varit ledig och då har det varit sol så jag har varit ute :) Jag och syrran for till jossan och hälsade på Arrack, han var riktigt sööt! :) Det var så varmt så vi for och badade på en ö i älven, Arrack lekte som aldrig för och vågade nästan inte gå i vattnet. Förrutom då Jossan jävlades me han så han blev less och hoppade till henne ;) Nu sitter jag hos Jossan och Anton och vi ska snart äta, blir att ta hem något från Heart to Heart! Jag måste faktiskt säga att de har grymt god mat, till och med thai/kina maten var riktigt god! Mums! Nu tror jag vi ska beställa maten :)

Ska höra me Jossan om jag får lägga upp nå bilder på Arrack ikväll så ni får se den söte :)

- Samma drömmar som mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela