sofiaåkerlund

Balen -09

Publicerad 2009-06-09 09:58:23 i

Nu står jag och borstar tänderna. Har nyss stigit upp, har försovit mig! Jag förstod det! Idag ska lillasyster Ida gå på balen och jag ska göra hår och smink! kommer bli skitkul! Ska ta en massa kort också! Men jag skulle ha varit där och börjat 9, men såklart hörde jag inte klockan och rusade istället upp i en ilfart och hade försovit mig!! Aja, nu ska jag bara och hämta ett paket på handelshuset och sen bär det av till syster och piffa upp sig :)

Såhär såg vi ut på balen -07
(Emil hade varit i fjällen , kom hem dan före och hade bränt sig och flagnade på näsan. Så Jag var inte så nöjd! ;) )


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-09 22:07:28

GRYMT FINA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela