sofiaåkerlund

hoppas!

Publicerad 2009-06-15 14:39:07 i Allmänt

Hej kära vänner!
Såg att jag inte fått någon fråga och det är ju tråkigt. Jag undrar vem alla ni läsare är egentligen? Aja, skit samma!
Har iaf nyss vaknat, känns inte spec bra att sova såhär länge, men jag har ju trots allt jobbat inatt. Har egentligen inge vettigt att skriva idag. Ska plocka bort nå grejer här hemma och göra varma mackor till frukost till mig, men det blir middag för emil :) Sen ska han på träning!

Vi började prata om resor då vi satt hos Mange igår (?). Han berättade att han nog skulle till thailand i tre veckor, kanske. I vinter alltså. Åh, vad jag vart sugen på att fara runt i tre veckor ned emil jag också under vintern. Under jul, nyår och min födelsedag! Pga vissa omständigheter i min familj uppskattar jag inte julen lika mycket. Det var roligare när man var liten. Nu vet man inte ens vad man ska önska sig. Det är nu man ska skaffa barn och börja fira jular med dom :) Ska verkligen försöka få min karl och fara och resa över jul, han firar ju som inte jul längre hursomhelst. Bara för min skull! :)

Sen innan jag går var jag in och kikade på Idas blogg och det verkar vara pågång nu snart! Hoppas hoppas att du får tjejen i veckan när Robin lyckats jobba nära hemmet :) Tänk, ni ska bli föräldrar! :)

Nu har jag ledigt fram till onsdag natt, så people! Call me or text me! :P Vilken tid som helst på dygnet ;) Jag är ju ledig nu!

Pusshejs!
- en liten bäbis

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-15 16:38:52

Haha, du jag hoppas också!! snart knystar jag bara ;) ska bli spännande å se vad han säger imorn på ultraljudet, om det verkar ha hänt något eller inte! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela