sofiaåkerlund

Jobbat natt

Publicerad 2009-06-13 16:06:54 i Allmänt

Inatt har jag jobbat natt.. Känns att man inte är riktigt är som man ska! Sov ungefär till 1 sen kunde jag inte sova längre.. Jobbar natt i natt också och imorrn natt.. Sen har jag en dags vila och sen jobbar jag 2 nätter till :) Kommer bli bra betalt det här! Snart ska jag och emil fara och handla och göra pasta carbonara, sen tror jag vi skulle hyra en film och bara mysa innan jag ska och jobba =/ Men imorrn får jag krypa ner med min sötnöt och kramas :) Imorse då jag kom hem for emil precis och skulle fiska i arvidsträsk.. Han hade en gädda på kroken, men den tappa han ;/

Nu ska jag fräscha till mig innan vi ska ut på byn :)

See ya!

- du&jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela