sofiaåkerlund

Natt

Publicerad 2009-06-22 04:18:15 i Allmänt

Nu är det bara 4 timmar kvar av mitt nattpass. Känner mig faktiskt himla pigg! Förra natten sov jag däremot inte bra. Somnade inte förrän 3. Då var jag också såhär pigg! Ska jobba en natt till, sen är jag ledig 2 dagar. och sen börjar jag på dagturer och kvällsturer. Jag har en "tjänst" där man jobbar varannan vecka natt och varannan dag/kväll. Inte konstigt egentligen att jag är pigg på nätterna, har ju jobbat 8 nätter på 2 veckor. Inte illa pinkat va? ;) Fick lite extra turer. Nu ska jag nog fortsätta att se One tree hill. När jag jobbat natt har jag knogat och sett ett par boxar, rååligt! :D Hoppas ni läsare sover gott inatt! :)

- clock

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela