sofiaåkerlund

Ny frisyr!

Publicerad 2009-06-17 20:07:25 i Allmänt

Idag har jag klippt och färgat mitt hår :) Blev ganska nöjd! Brukar klippa lugg när jag väl klipper mitt hår och det gjorde jag idag, men såklart som alla andra gånger tar det tid att vänja sig. Men det blir nog bra tillslut :) Inatt ska jag jobba, nu börjar jag på mitt sommarschema! Känns kul att veta precis hur man ska jobba nu. Min vardag kommer bli mer strukturerad, vilket den inte är nu..

På fredag fyller min farmor 65 år! Nu börjar hon stiga i ålder ;) Vi/Jag ska på middag där imorrn. Typiskt att inte emil ska följa.. Hans syster med kille kommer till piteå över midsommar så då skulle dom komma och kolla på våran lägenhet och hälsa på :) Dom skulle egentligen komma idag, men det blev imorrn och såklart var jag upptagen då =/ Sen ska jag jobba natt, så jag hinner kanske inte träffa dom nå.. Känns synd! Aja, vi ska ju fira midsommar med dom så då får jag träffa dom!

Ska vara i Piteå på midsommar. Jag, emil och våra kompisar var bjudna och välkomna, men det kanske bara blir jag, Maja, Mange och emil som far. Om dom nu ska följa :) Annars blir det bara jag och emil. Hoppas att dom följer! Tror det kommer bli skitkul! :D

Hade tänkt lägga upp en före och efter bild på mitt hår. Men det kommer antingen imorrn eller på fredag, ids inte styla till det nu! Nu ska jag gå och packa det jag ska ha med mig inatt, så jag har gjort det! Sen ska jag se lite tv och bara invänta klockan :) Emil har farit på bio så jag är ensam!

Skriver säkert mer inatt! :)
Puss hejs!

- välkomna

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-06-17 22:01:54

Näe så himla bra :) Nej, inget pink för oss. Tråkigt med ändå skönt ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela