sofiaåkerlund

Nya soffor!

Publicerad 2009-06-04 22:57:54 i Allmänt

Ikväll hämtade jag mina nya soffor! Var jättefina! Gjorde verkligen ett bra klipp! Killen jag köpte dom av började ångra sig lite då vi var och skulle hämta dom. Men då var det redan försent. Det skulle han sagt tidigare så vi inte behövde köra med släp till luleå :) Jag och emil har då nyss sett en kass film, den hette BlackOut och jag förstår inte varför för det handlade inte något om en blackout.. Jag rekomenderar den INTE! :) Till filmen åt vi också jordgubbar och glass! Kändes som riktig sommar :) Nu ska jag hoppa i säng. Ska försöka stiga upp tidigt imorrn, göra färdigt en rapport och tvätta! Full rulle! Tänkte visa lite bilder på sofforna, blev dålig kvalla! Men man ser ändå :) Nu saknas det bara ett väggord ovanför soffan :)





- mer än jag kunde drömma

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-06-05 15:01:19

men gud vad snyggt det blev! men varför ville ni bli av med den gamla soffan? :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-05 22:44:28

skit snyggt mycke bättre! :) hänger du med imorgon ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-06 12:19:49

Jo, det blev faktiskt bra! :) Nope, inte om du menar på western.. Vilka blir ni som far?

Postat av: hanna

Publicerad 2009-06-15 00:15:32

Dom var ju jätte fina :) Hörade att ni fått ett bra pris för dem !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela