sofiaåkerlund

Städning

Publicerad 2009-06-04 13:53:47 i Allmänt

Ska göra ett kort inlägg, uppdatering kommer senare!
Just nu håller jag på städa för fullt! Ska ju hämta dom nyköpta sofforna ikväll så jag måste röja upp här lite :) Jag är ganska nervös och se dom. Tänk om dom inte är lika fina som jag föreställt mig =/ Har nämligen sålt min och köpt begagnade soffor. Vill inte lägga ner pengar på en rejäl  soffa förrän jag flyttar i hus! :) Har varit riktigt duktig känner jag :)

Detta är vad jag gjort:
* Skrivit tenta på morgon
* Röjt undan
* Dammtorkat
* Putsa fönster

och ska göra klart:
* Diska
* Dammsuga
* Snabb skura (kommer ändå bli skitigt när vi går in med skor, får göra om det sen)
* Städa toan
(* Fixa till i sovrummet :S)

Och imorrn är det tvättid, skönt att jag strök den idag! :)

- nu är allt helt underbart

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-06-04 21:35:12

du är så jäkla duktigt fia! tänk om jag vore hälften så ordentlig som du, jäklarns vad rent och fint jag skulle ha hemma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela