sofiaåkerlund

The hills!

Publicerad 2009-06-03 15:49:10 i Allmänt

Jag bara älskar serien The Hills! Jag längtar tills nästa säsong startar! Är nästan så jag måste ta och köpa mig boxarna, ska kolla vad de kostar :) Iaf så kom jag att tänka på Heidi Montag som numera är Heidi Pratt! Vad har hänt med den tjejen? När ska hon öppna ögonen och inse vilken idiot till kille hon har! Hur han har vänt henne mot alla kompisar, hur han helt enkelt förstört henne, hjärntvättat henne! Till och med hennes mamma säger det och hon förstår inte varför! Jag tycker synd om människan! Vad som också är synd är att hon använt sig av så mycket plastikoperationer att jag inte ens tycker att hon ser bra ut längre! Hon var så naturligt söt, men nu ser hon bara tillgjord ut!


Före


Efter

Men jag äääälskar Lauren, Audrina och Witney! Det är dom som gör hela serien och nu när Lauren gör  sin sista säsong kommer inte nästa säsong vara lika bra och det är jättesynd!





Här kommer ett litet smakprov på serien ;)



- Bilbingo ikväll med tjejerna ;)

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-06-03 22:03:17

The Hills är ju så himla bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela