sofiaåkerlund

veckan som gått

Publicerad 2009-06-25 08:10:45 i Allmänt

Nu har det snart gått en hel vecka! Imorrn blir det jobb igen!

I tisdags fyllde min mormor och lillebror år så vi var till pite och åt middag hos mormor. Det var potatisgratäng och älg entrecote! Det var det godaste kött jag ätit hittils! Jag tror emil höll på äta ihjäl sig :) Idag ska jag och syrran till lillebror och gratta han i efterskott.. :) Kanske man får någon svalkande dryck och någe fika där, nog för att jag har försökt sluta fika. Men lite dryck kan jag väl ta ;)

Igår var jag och jossan ute heela dan. Åkte båt och sola, fiska även lite i älven och vi fick ett antal fiskar men dom tog vi inte hem :) När jag kom upp till jossans hus märkte jag hur mycket jag hade bränt mig på axlarna. Trodde jag! Snacka om att jag inte ska ha linne på mig nästa gång jag solar! Armarna, axlarna och bröstet är bränt, sen är jag vit!! Att man aldrig lär sig! Och sen hade jag inte smort in mig heller! Attans bananer!

Nu ska jag fara me några shorts till emil på jobbet, han höll på dö! :)


Såhär såg jag ut på mormors kalas


 Tröja + linne från Gina tricot
Byxor från VILA
Skor från Skopunkten
Halsband Thomas Sabo


Jag har bränt mig, syns inte så bra på bild..


- älskar

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-25 10:23:12

jo, det är nu alltid himla ovant i början när man har nyklippt lugg! man vaknar på morgonen å den spretar åt alla håll ;P Joo, men som tur är har ja ju ändå gått upp så pass lite så ja överlever iaf :P å tur att modet är så att man får gå runt å vara lättklädd utan att folk kastar ruttna frukter på en! åååh vad det såg jobbigt ut med din bränna där! har blivit så bortskämd jag, är 6 år sen ja sist brände mig.. har så lätt å bli brun, men ja minns hur hemskt det var iaf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela