sofiaåkerlund

Allt och inget

Publicerad 2009-03-18 19:38:16 i Allmänt

Jag tycker att jag har det mesta jag kan önska mig! En helt underbar familj, fantastiska vänner och världens bästa pojkvän som jag numer bor ihop med! Men visst finns det något jag fortfarande saknar i mitt liv.. Du kunde ha förrändrat mitt redan helt fantastiska liv till något ännu bättre! Men jag har fått leva med det i några år och kommer få göra det i några år till! Men har jag klarat det till nu så kommer jag absolut klara det resten av mitt liv, om så skulle behövas! Jag känner mig stark! :)

Nu till något annat! Vi har hämtat tv:n till vardagsrummet! jippie! Jag har nog alltid sett tv innan jag ska somna och sen vaknat sådär fram mot morgonen av att tv:n är på ;P Haha! Tror jag ska lägga mig och läsa lite på provet och se en film och bara myyyysa! Emil är och ser hockey hos Mange. Mamma frågade mig i veckan om vi har flyttat in hos mange, tror vi har varit där varje kväll i veckan :P Har varit sååå mycket hockey nu och på dagarna pluggar jag bara! Jag har verkligen haft/har fullt upp i 2 veckor till! :S Kommer bli helt snurrig! Aja, det ska nog gå bra!

Nu ska jag hämta ett stooooort glas med isvatten och se klart Vänner! :)

Hej svejs!

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-03-20 18:58:00

Ja visst var dom läckra, gillade färgerna :)

Såg att ni också ska på pink, vad roligt :)

Postat av: E

Publicerad 2009-03-20 23:35:09

Tackar så mkt! nu börjar man bli gammal ;) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela