sofiaåkerlund

Fredagkväll!

Publicerad 2009-03-27 20:12:06 i Allmänt

Idag är det fredag och pressen över tentor är över! Jippie! Efter jag gjort sista tentan for jag och emil till luleå en snabbis för han skulle köpa sig en tröja/jacka. Gick på waldorf och åt den godaste pizzan jag ätit hittills! Den hette LaGondola tror jag. Det var med tomat, lök, vitlöksmarinerad oxfilé och nå mer.. :P Mumma! Sen kom vi hem, for till mange, skulle handla nå till middagen ikväll, men då bestämdes det att vi skulle fara till Café Storgatan och äta Tacobuffé och det var också riktigt najs! :D Nu sitter  vi här alldeles mätta och ska se finalen av Let´s Dance! Sen hoppas jag vi ska se filmen Taken! Har redan sett den, men det var den bästa film jag sett hittills så jag vill se den igen! :)

Imorgon blir det nog, om det är fint väder, att fara till Torpet och mysa ute. Pimpla och grilla lite :) Mysigt!
Nä nu ska jag se Let´s Dance och inte sitta här!

- Mitt allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela