sofiaåkerlund

Hit och dit!

Publicerad 2009-03-05 23:30:34 i Allmänt

Emil undrade just när jag skulle uppdatera mig blogg? så nu gör jag det :)

Nu har jag funderat hit och dit om jag ska fara till kåbban imorrn och jag tror jag bestämt mig! Ska nog inte fara imorrn utan det får bli nån annan gång. Känns både bra och dåligt! Ville verkligen dit, men jag måste prioriera lite nu =/

Ikväll har jag, emil och syrran sett hockey hos Mange. Emil ville ju se skellefteå, medans de andra vill se Luleå. Så det var jag, emil och syrran som lånade manges tv :) Var en väldigt spännande match och jag kan lova att emil gick från att vara glad till sur, glad till sur och slutligen glad innan matchen var över! Skellefteå vann den första matchen iaf, får hoppas det håller i sig :P Visst emil? Sen kom Mange hem och han och emil spelade lite NHL, sen spelade jag mot Mange och tro det eller ej, jag vann! Jippie!! Så nu kommer jag leva på min seger huuur läääääääänge som helst! :D

Nu ska jag sova!

Pusshejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela