sofiaåkerlund

Långt ifrån

Publicerad 2009-03-17 17:13:59 i

Hejsan!

Nu var det längesedan jag uppdaterade bloggen, men jag har haft såå mycket att göra de senaste dagarna. Till och med mina kära vänner försöker ses med mig. Men tyvärr måste jag prioritera och just nu vill jag bara klara och ha klart utbildningen så jag kan starta ett liv med nya möjligheter :) Oj, det lät kanske konstigt.. men förshoppninsvis förstår ni vad jag menar!

Min helg har bestått av plugg, plugg och mer plugg! Har sååå mycket tentor nu att jag håller på bli knäpp! Hade en igår och idag. Skulle ha en imorrn också, men den vart ändrad till den 27. Sen har jag nästa tenta på fredag, så imorrn och torsd blir det plugg! Sen kommer helgen bestå av plugg, har nämligen fler tentor nästa vecka. Varför jag har så mycket tentor just nu är för att en kurs består av 7 deltentor! Men idag efter tentan var jag så trött så jag pluggade inte nå och ska nog börja först imorrn! Ska och hälsa på min familj om ett tag också! :)

Har hittat lite ögongodis också! Bara titta, inte köpa! :P





- varför jag, varför nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela