sofiaåkerlund

Robinson -09

Publicerad 2009-03-28 22:29:28 i Allmänt

Det blev att fara till Torpet idag! :) Jag och emil for när vi vaknade. Var riktigt fint väder ute, förutom att det blåste ganska mycket vid sjön. Vart en riktig brunch, parisare, kebab eller klämmackor! Välj och vraka! :P Riktigt najs!

Har sett Robinson för första gången ikväll och det är nå jag ska fortsätta se! :) Mamma sökte för några år sedan till Robinson, tänk om hon hade kommit med! Coolt! :) Vilken upplevelse det skulle vara! Man skulle verkligen uppskatta det man har hemma, kan jag tänka mig iaf. Man skulle nog inse hur mycket man tar för givet och skulle nog känna sig ganska tacksam!
Aja, Nu sitter vi iaf och äter Cheddar Popcorn, dricker lite cola och ser Wallander - Hämnden. :) Sen blir det nog att lägga sig och se en film att somna till ;) Är så trött efter att ha varit ute en hel dag, varför blir man det? Riktigt trött och sliten. a, konstigt detdär.

Aja, nu ska jag se färdigt filmen!

-Varför?

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-03-29 12:20:46

jo det var på mim jag provade den :) jo, 1000 spänn känns i dessa tider liiite väl :/ men vissa har ju en födelsedag att se framemot så då kanske man får lov att önska sig den av sin käre mor och far ;)

Postat av: hanna

Publicerad 2009-03-29 22:19:33

Så härligt att fara till stugan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela