sofiaåkerlund

Sociologi och Linda Rosing!

Publicerad 2009-03-10 21:13:28 i Allmänt

Idag på morgon hade jag redovisning i sociologi uppg 2. Det gick bra! Klarade mig galant :) Det är svårt det där med samhället och vilka perspektiv som speglas i det. Ibland undrar jag vad alla dessa kurser är bra för. Inte kommer väl jag tänka på det här. Alltså se på samhället. Samhället styr och vi följer med helt enkelt. Jag som "sociolog" kan inte påverka detta stora! Aja, skit i det!

Har iaf varit och tränat och nyss sett "Den rätte för Rosing". Egentligen är det ett väldigt dåligt program, men ändå fastnar man för det! Jag tänkte när dom började med reklamen, men herregud vad tragiskt! Men jag måste erkänna att jag nu sitter bänkad framför tvn kl. 20 på tisdagar! Och sen tänkte jag att Hugo måste vara den omognaste kille i tiderna, 19 år och söker till nått sånt! Men jag måste faktiskt säga att jag efter programmet idag ändrat uppfattning. Hugo är just nu den mognaste och mest normala av dom alla! Go Hugo! ;P

Aja, nu blir det en dusch och sen godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-12 13:37:15

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-03-13 10:56:21

hurså?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela