sofiaåkerlund

Svartklädd?

Publicerad 2009-03-03 22:10:05 i Allmänt

Jag satt just och kollade på en blogg som handlade mycket om rock.. Jag har hittills nästan bara mött folk som lyssnar på rock och är svartklädda och har mycket svart smink. Varför är det så? Jag gillar vissa rocklåtar, men jag klär mig inte i svart för det? Jag kan ha väldigt fel, men jag har faktiskt inte hört nån som dyrkar rock och inte är klädd i svart.. Konstigt dedär.. Aja, folk får självklart vara och se ut hur de vill. Men jag bara undrar hur det kan ha blivit så?

Kom hem från Mange för en stund sen där det pratades om Påsk. Nu tror jag äntligen att vi nästan fixat att göra något. Men vissa saker återstår fortfarande att se. Hoppas, hoppas det blir det! Kommer bli sååå kul! :D Hoppas bara att det är kanon väder så man kan vara ute! Skulle vara pricken över iet! ;)

Puss hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela