sofiaåkerlund

Udda

Publicerad 2009-03-09 09:59:32 i Allmänt

Imorrn på sociologin ska vi prata om samhället. Att man stämplar folk i samhället. Personer som kan vara annorlunda eller ha svårt att få jobb. Jag har kommit på att i en viss punkt stämplar jag också! Det finns någon i mitt liv runt omkring som jag blir väldigt lätt irriterad och förbannad på! Och jag känner att snart är måttet rågat! Varför förrstöra för dig själv och dessutom alla andra? Det är konstigt hur folk beter sig mot varann ibland! Skärp dig!

Helgen har i övrigt varit skitbra! Fredag for jag, emil, mange och erik till kåbban och åkte slalom. Jag kan säga att jag var inte den bästa och var tvungen stanna ett antal gånger! Sorry guys! Sen blev det afterski för killarna och jag åkte på att köra =/ Men det gick bra när vi väl var iväg. Men det är inte kul att sitta och se på när de andra festar.. Lördag hade mamma 40 års fest! Jag hade iallafall jättekul! Roligt folk och super god mat! Jag tror att det blev hemgång kring 3 tiden.. Hade egentligen ingen koll, men kring då. Blev en lång kväll som kändes så kort! Kollade inte på klockan förrän halv 12 på kvällen, så fort gick det :D Väldigt lyckat! Och igår låg både jag och emil pall en hel dag! Man får sån ångest då man slösat bort heela dagen, men vi orkade helt enkelt inte förutom då vi hämtade mat hos mamma från lördagen och var tvungen handla..

Idag blir det däremot att plugga heela dagen, eller det blir det heela veckan. Kanske ska försöka ta mig ut på en prommis om vädret tillåter?

Planen om påsk gick upp i rök, men det kanske ändå kan fixa sig? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela