sofiaåkerlund

Utmaning

Publicerad 2009-03-02 00:45:46 i Allmänt

Igår var vi ut på röda rummet och det var väl sådär. Kul när det var mycket folk som man känner som var ut! :)
Jag har iaf varit tröööött idag! Vaknade kring 10, gick upp, åt varma mackor, gick och la mig kl 2, vaknade kl 6, käkade skrov och såg beck.. Och nu ska ja snart lägga mig igen! Men först hade jag tänkt mig försöka mig på en utmaning:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du?: Sofia
2. Ett ord på fyra bokstäver: Sola
3. Flicknamn: Signe
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Sjuksköterske studerande
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg:
Strumpor
8. Mat: Spagetti
9. Sak i badrummet: Spray
10. Plats/stad: Skellefteå
11. En orsak att vara sen: Snöoväder/Soligt
12. Något man skriker: Se upp i backen, tusen hål i nacken!
13. Film: Sprängaren
14. Något man dricker: Saft
15. Band: -
16. Djur:
Späckhuggare
17. Gatunamn: Storgatan
18. Bil: Subaru
19. Sång: Sober

Jag utmanar:
Ida
Hanna
Hanna
Lillemor
Evelina

 > Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela