sofiaåkerlund

- du

Publicerad 2009-05-07 18:26:36 i Mat & Bak

På morgon var jag förbi hos Kristina och hämtade mitt schema och fick lite info inför sommaren :) Tror att det kommer bli riktigt bra att jobba där i sommar! Sen var jag och emil och hämtade en resekatalog på resebyrån, har börjat spana lite på resor så vi har lite alternativ när vi ska boka :) Sen har jag hunnit plugga lite också, känns som att jag gjort en massa nyttiga saker idag :) Syrran börja fråga vad vi ska göra imorrn, kom ju på att det är fredag imorrn! Helt otroligt att man inte riktigt har någon aning om vilken dag det är! Skärpning!
Idag till middag blev det våfflor! :) Kom på en smart idé när jag skulle till att göra våfflorna. Jag satte mig ute på balkongen och gjorde dom istället för att ha en massa luktande matos inne.. Smart va? :)
Snart ska emil se hockey hos ante och då blir det ev att hälsa på jossan en snabbis! :)

Svejs hejs!




- du vill inte

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-07 19:30:10

jaha vad roligt! :) fasiken vad gott det såg ut med våfflor!

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-11 14:00:34

hörru, du hade ju lovat att uppdatera lite granna när det väl välde in kommentarer. men jag tycks inte se någon vidare update ;)

Postat av: Annelie

Publicerad 2009-05-11 17:46:47

Gott med våfflor :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-05-11 22:15:46

Jo de är så fint med väggord :) Ropade in den på tradera. Dom hade massor, gå och kika!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela