sofiaåkerlund

Ajjabajja!

Publicerad 2009-05-05 21:06:14 i Allmänt

Nu var det längesedan jag skrev! Men jag har helt enkelt inte haft tid! Jag får uppdatera när tiden räcker till ;)
Är iaf på Piteå Lasarett och gör fältstudier. Jag har riktigt  roligt, dagarna går så fort! Imorrn är det min sista dag.. Ser fram emot att vara där mer! :) Jag tycker verkligen att ni som läser är riktigt dåliga på att kommentera! Tråkigt att ingen säger vad dom tycker om bloggen och ger förslag/tips på vad jag kan skriva om. Vad vill ni helst läsa i den här bloggen? Aja, får verkligen hoppas att detta ändras och att jag får lite feedback eller kanske till och med prenumeranter ;) Ha en bra kväll allihopa! Nu ska jag gå och kramas med världens bästa sambo! :P

- Det ordnar sig, tillsammans.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-06 21:53:41

jag lovar att kommentera om du börjar uppdatera ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela