sofiaåkerlund

Lite att göra..

Publicerad 2009-05-12 14:30:25 i Allmänt

Nu har jag nyss kommit hem från Luleå, ska sätta mig och äta och sen plugga för imorrn har jag tenta! Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva här.. Så det kommer lite fakta istället ;)

Vad heter ni?  Sofia och Emil
Hur träffades ni?  Gick på samma skola och var vänner :)
Hur länge har ni varit tillsammans? 4 år och 8 månader idag :)
Är ni förlovade? Nej, men jag får flörta lite ;)
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nej, inte än
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Jag ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå, som att der var igår!
Vem sa "Jag älskar dig" först?  Tror det var jag..
Vem är äldst? Emil
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och fisk?
Vem fyller först på året? Emil
Håller ni i handen på stan? Näe, inte ofta
Vem är längst? Emil
Vem sjunger bäst? Inte emil iaf :)
Var nån av er oskuld när ni träffades? japp
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja
Vad har ni gemensamt? kärleken till varandra ;P
Blev du kär i första ögonkastet? nja, tog så pass länge innan vi blev ihop.. så svaret blir nog nej. sorry!
Har ni någon speciell låt? Det måste nog vara någon av Pink´s låtar, just like a pill eller family portrait ;)
Har ni några "frikort"? Vi skojar alltid om vilken kändis det skulle vara :) Men nej det skulle inte hända!
Har ni stora framtidsplaner? Ja, det tror jag väl
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Nej, men det låtar åt det hållet nu :)
Vilket är ert bästa minne? Det finns så många minnen, jag måste säga alla bra minnen!
Vem lagar bäst mat? Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser tv eller en film och myser med varandra. Om det inte är hockey eller dylikt :S
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej
Blir du lätt svartsjuk? Beror på
Brukar ni bråka? ja, men oftast om småsaker
Ringer eller SMS:ar ni mest? emil ringer, jag smsar
Vilken är hans finaste kroppsdel? Ögonen och munnen, men naturligtvis heeela han :)
Brukar nån av er prata i sömnen? jag :S

Det var lite intressant info om oss ;)

- jag saknar dig

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-12 20:54:52

tack sötnöt! och äntligen fick jag lov att ta en bild på min tjocka syrra ;) vad händer till helgen? lite party på fredag kanske vi skulle kunna fixa? bara vi brudar? :)

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-14 12:33:48

jaha se där! hur länge blir hon borta? :) jag hade nämligen tänkt fråga henne en liten, liten sak ;)

Postat av: HANNA

Publicerad 2009-05-14 14:30:35

jag tänkte höra med henne om hon var intresserad av att ställa upp som modell inför en plåtning jag och kritan ska göra. hon blir sminkad och stylad och hamnar i skyltfönstret på klippet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela