sofiaåkerlund

Oj oj!

Publicerad 2009-05-18 13:40:30 i Allmänt

Vad dålig jag är på blogga! Men och andra sidan har jag ingen aning om vad jag ska skriva om. Bad om lite tips, men inte har det kommit in några :(

Helgen har varit bra! Fredag blev det grillning med Emil, Mange, Anton och Nordh. Det var trevligt! Blev också en och annan öl/cider ;) Jag bara älskar grillad/stekt sweet chili "marinerad" halloumiost just nu! min stora favorit! Det rekomenderar jag verkligen er att prova!

Lördag skulle det även där bli fest, men det blev inte så. Så jag och emil for till Pite och kollade på farmor och farfars stuga dom håller på bygga! Kommer blir jätte jätte fint! Ganska stor var den också! Sen for vi förbi mormor och morfar en sväng och sen bar det hem! Hade egentligen inte tänkt grilla lördan, men mormor skickade hem en fläskfilé så jag och emil grillade iaf :) Är så gott med grillat, men det har blivit det varje helg nu så vi måste nog käka nå annat ett tag ;) Sen köpte vi chips och dipp och ostbågar och låg och såg Eurovision, det var mysigt! Jag älskade Islands låt, men jag vet inte om Norges var så himla bra som alla påstår! =/ Aja, den var då överlägsen iaf!

Söndag var emil och spela tennis och jag städade lite hemma.. hör söndagar till om man inte har plugg i det här hemmet ;)

Idag är det strålande sol och +20! Skulle lägga mig ute och sola, men jag klarade inte av det! Var för varmt! Skulle egentligen gå intro på mitt sommarjobb ikväll och imorrn också, men det hade blivit missförstånd så det fick bli onsd och torsd, ser jag verkligen fram emot :) Ikväll kommer mamma och micke hem från Prag och jag ska hämta dom på flyget! Det hade visst inte varit så varmt där, men jag tror mest man ska se på saker där. Inte sola! ;) Jaja, jag tror jag fick lite färg idag iaf! :D Nu ska jag börja läsa en bok som jag ska göra en uppsats på 10 sidor av! =/

Och jossan far till cypern om 1,5 timma! Lyckos henne, i 2 veckor!!


Den här bikinin hämtade jag ut idag
vet inte om jag ska behålla den, men den är snygg iaf! :)


- vet inte vad jag ska göra längre

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-18 19:39:39

var emil möjligtvis och spelade tennis med fanny och erik i söndags? förresten, vad tror du om att dra ihop ett gäng och grilla ute någon dag i helgen? om ni nu pallar en till grilldag ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela