sofiaåkerlund

Praktisk examination

Publicerad 2009-05-19 13:35:10 i Allmänt

Nu har jag nyss käkat och ska sätta mig för att förebereda mig inför det praktiska provet nästa vecka. Jag har redan börjat bli nervös =/ Men det ska nog gå bra :) Imorrn och på torsd ska jag gå intro på mitt sommarjobb, kommer bli spännande! Sen kommer emil hem imorrn eftersom det är röd dag på torsd :) Fredag kanske det blir grillning med något gäng ;) , lördag har vi hockeyfest + att det är älvsbymässan heeela helgen! Så det är full rulle! Sen blir veckan som återstår att träna på det praktiska provet och ev jobba nån dag tror jag :) Om det går bra förstås! Nä, undra om jag skulle ha tagit en snabb prommis innan jag sätter mig och pluggar? Hade tänkt ta en pluggfri kväll och hälsa på Linnet istället :) Aja, nu sticker jag nog ut på en prommis iaf :)


 
Jag & Emil i helgen



Dagens Lunch :)



- viljan växer sig starkare

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2009-05-19 14:44:50

så fina på korten ni var! jo men det låter som en idé. har pratat med maja och hon lät på :) men vi får som sagt höras närmare helgen :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-20 12:34:22

jaha, men gud så bra! tyckte den var skiiitsnygg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela